Tuesday, February 17, 2015

If you ask me what do I say I


Midnight. I'm not feeling prebiotik so strong now. I'm not ready to give up on you. My song hurts. Maybe I'm playin 'it wrong now. Cold Eyes ...
If you ask me what do I say I'm fine I do not miss anything and rent money, yes I look around I have friends close to your TV and radio Adda That sounds may feel a shiver down my spine when I walk in the evening, the staircase and climb stairs easily Patu's bedroom prebiotik naked, I miss you two hands raised when I feel good and I'm dying just complain when only flee from me, give lie to me when I tell everyone that they are Complain well and just when I just run away from me when I lie and say I can live without love, yeah I'm fine, I'm fine, I'm fine, yes you breathe, does not mean you are living your memory haunts me like a ghost Yes the heart was once just ruins the whole, prebiotik I stayed only a quarter feel a shiver down your spine like a storm at sea the waves drown easily cry for help when I miss two hands that I When I feel I die raised Превод Добре съм Ако ме питаш как съм Ще ти кажа, че съм добре Не ми липсва нищо Имам и пари за наем, да Оглеждам се наоколо Имам приятели наблизо По телевизията и радиото се чува, Че Ада може Усещам тръпка по гърба, Когато се прибирам вечер, по стълбите на къщата И изкачвам стъпалата полека, в спалнята Леглото е празно, липсват ми Две ръце, които ме съживяват, Когато prebiotik се чувствам сякаш умирам Добре съм И плача само когато бягам от себе си, да Лъжа себе си, когато казвам на всички, че съм добре и плача само когато prebiotik бягам от себе си Лъжа отново себе си, когато си казвам, че мога да живея без любов, да Добре съм, добре съм, добре съм, да Ако дишам, не означава , че съм жива Споменът за теб ме преследва като призрак Да, в сърцето, само руини Беше някога цяло, Остана ми само четвъртина Усещам тръпка по гърба, Като буря в открито море се давя полека във вълните prebiotik Викам за помощ, когато усещам prebiotik липсата на две ръце, които да ме съживят, когато се чувствам сякаш умирам
tekst prevod pop-folk prebiotik pop rap r & b metal tekstovi Baladi Nicole Scherzinger retro bg muzika Madonna Andreea Banica Alex Mica Ariana Grande The Scenes Tina Turner pop - folk Tedi Aleksandrova Abba signal Burn Toni Braxton Leona Lewis Tinie Tempah Tsvetelina Yaneva Atanas Kolev anna


No comments:

Post a Comment