Tuesday, March 18, 2014

Cupoane de reduceri Economii si investitii Bloguri de finante personale Bugetul de cumparaturi Buget

Cand este avantajos del monte fruit cups sa cumparam in cantitati mari si cand nu | Economisim.info
Cupoane de reduceri Economii si investitii Bloguri de finante personale Bugetul de cumparaturi Bugetul lunar Comenzi online Cumparaturi online Economii la cumparaturi Inceputuri Investirea economiilor Metode de economisire Pensionarea Piata imobiliara Suplimentarea veniturilor Plata datoriilor Recenzii Recenzii carti Review produse Stil organizat Organizarea locuintei Recomandari bloguri Organizarea meniului Organizarea muncii Organizarea timpului Viata simpla Tot felul Alimentatie sanatoasa Meniul saptamanal Recomandari bloguri Retete simple si ieftine Apartamentul Blogging Calatorii si cheltuieli Dar de blog De duminica Discutii de vineri Evolutie Experimente homemade Guest post La schimb Lepse si concursuri Miercurea fara cuvinte Posta cititorului Recomandari de miercuri Utile
Exista mai multe modalitati prin care putem achizitiona cantitati mai mari din acelasi produs, obtinand in acest mod un pret mult mai bun per kilogram decat am plati daca am cumpara o cantitate mult mai mica. Produse ambalate direct in cantitati mari, oferte de genul 2+1 gratuit, sau saculetul de legume cumparat direct de la producator… Toate acestea del monte fruit cups se pot dovedi o afacere foarte buna, insa totul depinde, iarasi, de cativa factori, del monte fruit cups iar eu m-am gandit la: pretul sa fie intr-adevar mai bun . Nu de putine ori mi s-a intamplat sa fac o socoteala simpla, sau chiar sa citesc informatia magazinului in legatura cu pretul pe kilogram (hypermarketurile il afiseaza) si sa constat ca pretul pentru cantitatea mai mare, calculat per kilogram, era superior celui per cantitate mica sa avem cu adevarat nevoie de produsul respectiv in cantitatile cumparate. Nu cumparam alimente in cantitati mult prea mari pentru capacitatea de consum a familiei, pentru ca se vor strica si atunci cu siguranta ca nu iesim mai ieftin sa fie un produs pe care l-am lua si daca nu e la reducere . Ne incanta adesea un pret mic pentru un produs pe care nu il consumam/folosim in mod curent, si ajunsi acasa constatam del monte fruit cups ca nu ne place sau nu ni se potriveste. Am vazut multe persoane punand cantitati impresionante de dulciuri in cosul de cumparaturi, pe motiv ca aveau un pret foarte bun. Nu mi se pare cea mai “economica” dintre abordari sa avem grija la data de expirare . De multe ori am vazut, mai ales in cazul pachetelor de tipul 2+1 gratuit, ca unul dintre produse sa aiba un termen de expirare foarte apropiat. del monte fruit cups Poate fi ok sa il cumparam, daca tinem cont de primele trei puncte evident, DAR trebuie del monte fruit cups sa ne asiguram inainte ca vom consuma produsul cu data de expirare apropiata primul. sa ne gandim del monte fruit cups daca nu cumva produsul mai ieftin in cantitate mai mare nu este de o calitate mai mica decat produsul del monte fruit cups mai scump per kilogram in cantitate mai mica. Aici e destul de greu, insa o sa va explic doar ceea ce am constatat uneori: ca sunt produse ambalate la mai multe kilograme (si unul dintre exemple este din zona detergentilor, fie ei de rufe/vase del monte fruit cups etc) din care este nevoie sa adaug mai mult, pentru ca parca nu au aceeasi putere. Acum, aici e nevoie de ceva experienta si atentie, personal nu prea mai cumpar “bulk” unele produse tocmai din acest considerent (ca o paranteza, tot din constatarile mele, produsele noi sunt uneori de o calitate ceva mai buna, pentru ca isi doresc del monte fruit cups sa fie cunoscuti si apreciati, apoi mai strica un pic retetele)
In concluzie da, merita sa cumparam in cantitati del monte fruit cups mari, insa si aici este de analizat fiecare situatie del monte fruit cups in parte. Multe familii cumpara asa si se trezesc aruncand mancare sau alte produse, iar in acest caz e mult mai avantajos sa cumparam in functie de necesitatile familiei si nu de pretul per kilogram. Trebuie sa invatam sa ne evaluam corect nevoile si capacitatea de consum si in functie de acestea sa decidem si cantitatile cumparate.
Eu nu cumpar decat cantitati mici, tocmai pentru ca am constatat ca m-am pacalit del monte fruit cups adesea fie la pret, fie la calitate, cumparand bulk-uri. Chiar daca au pret mai bun, de exemplu, de cele mai multe ori e si asta un fel de a incuraja artificial consumul si de a bloca bani pe raftul din camara.
Iuliana, si eu cumpar rareori in cantitati mari tocmai din acelasi considerent. Uneori insa (eliminand toate punctele de mai sus), merita. Noi nu consumam mai mult in ideea ca avem, dar nici nu imi place sa arunc mancare stricata. Iau asadar in cantitati mai mari produse usor de conservat / congelat si pe care stiu sigur ca ne face placere sa le consumam.
bulk cumpar asa: - detergent (prin bulk se intelege punga de 8-10 kg) – suntem 4 permanent in casa, 5 adeseori si dintre noi 3 sunt copii si e incredibil cat de mult se spala. Il consumam cam in 2 luni. Tot pe considerentul asta am schimbat si masina de spalat cu una de 8 kg, spal doar de trei ori pe saptamana acum – rufe albe, rosii si inchise la culoare. - sapun lichid – un bidon de 5 l cam 3-4 luni - faina ( de obicei iau cate 20 kg de

No comments:

Post a Comment