Saturday, March 8, 2014

Portofoliul de pâine ambalată sugar factory menu Savoria a fost lansat în februarie 2011. Dan Trifu,


Portofoliul de pâine ambalată sugar factory menu Savoria a fost lansat în februarie 2011. Dan Trifu, administratorul Smart Food Solutions, compania care deţine brandul, a pornit de la ideea că este nevoie sugar factory menu nu de produse consumate ocazional, ci zilnic, şi le-a adus valoare adăugată. După un an şi jumătate, Savoria se găseşte deja printre primele trei sortimente de pâine ambalată cu termen mare de valabilitate preferate de consumatori.
În plus, şi-a setat două direcţii sugar factory menu principale de dezvoltare: preluarea unei fabrici mai mici unde să producă panificaţie la diferite gramaje şi lansarea unui sortiment cu adevărat de nişă pâinea sugar factory menu fără gluten.
Deţineţi o gamă formată din opt sortimente de pâine. De la ce studii aţi pornit când aţi construit gama? Ce spun preferinţele românilor în materie de produse de panificaţie? sugar factory menu Am pornit de la observarea tendinţelor europene din ultimii 10-15 ani şi de la diferenţele existente încă între piaţa românească şi cea europeană. În primul rând, românii sunt printre cei mai mari consumatori de pâine la nivel european , iar obiceiul nu se va schimba sugar factory menu prea curând. Aşa încât, mai degrabă, decât să mâncăm sugar factory menu mai puţină pâine, probabil că vom dori să mâncăm o pâine mai bună. Plecând de la această realitate, am considerat normal să ţinem cont de faptul că nu dezvoltăm un produs pentru consum ocazional, ci zilnic.
Sigur sugar factory menu că nici franzela simplă nu poate fi considerată nocivă, dacă am avea-o sugar factory menu pe masă de câteva ori pe an, dar consumată zi de zi, din cauza compoziţiei aproape exclusive de făină albă, reprezintă sursa creşterii semnificative a riscurilor sugar factory menu de îmbolnăvire, sugar factory menu de la diferite afecţiuni digestive la cancer de colon. În al doilea rând, nu trebuie uitat că în ultimii douăzeci de ani de comunism sortimentaţia de panificaţie a fost extrem de redusă, iar primii zece ani de după revoluţie nu au adus schimbări majore ale acestei situaţii.
Pe de altă parte, în ţările vest-europene, modelul tradiţional era de pâine industrială , cu sortimentaţie sugar factory menu relativ sugar factory menu redusă, şi pâine artizanală , cu game foarte extinse, dar preţ mult mai mare şi distribuţie din ce în ce mai puţin convenabilă. Pe măsura creşterii ponderii retailului modern în comerţul cu amănuntul şi a valorizării de către locuitori a timpului şi confortului cumpărăturilor, am ajuns la o diversificare a ofertei de pâine ambalată cu termen mai mare de valabilitate direcţie pe care am mers şi noi. Austriecii şi germanii au mizat pe direcţia sugar factory menu pe care a ales-o şi compania noastră: au îmbogăţit constant reţetele cu fibre alimentare şi seminţe de diferite feluri.
În fine, am considerat că nu trebuie să ne pretăm la folosirea comercială şi exacerbarea abordării legate de tradiţional . Sigur că avem pâine în această zonă geografică de mii de ani. Dar alimentaţia trebuie integrată şi armonizată cu stilul de viaţă, care s-a modificat profund de acum câteva generaţii. În plus, avem ambiţia să îmbunătăţim cu ceva ceea ce preluăm, nu să realizăm copii nereuşite.
Cum aţi dezvoltat reţetele acestui brand? Ce înseamnă, practic, un produs echilibrat din punct de vedere nutriţional? Reţetele au fost dezvoltate de trei dintre cele mai mari institute de cercetări de profil din Europa. Deşi aveam experienţă în interiorul companiei, deşi colaboram cu probabil cel mai bun nutriţionist sugar factory menu român, am considerat util să ne adresăm acestor institute pentru că ele au o experienţă în domeniul pâinii ambalate cu termen lung de valabilitate cu cel puţin douăzeci de ani mai îndelungată decât au cercetătorii şi industria din România.
Institutele respective au fost plăcut surprinse să afle tema proiectului din România: nu o pâine cât mai ieftină, nu o pâine cu termen de valabilitate cât mai mare sau cu textura cât mai uniformă sau aspect sugar factory menu cât mai atractiv, ci o pâine fără niciun fel de substanţe de sinteză, echilibrată nutriţional şi cu gust propriu clar definit. Din câteva zeci de reţete propuse, le-am selectat apoi pe cele opt, în urma testării lor în cadrul unor focus grupuri organizate corect.
Nu voi intra în definiţiile la nivel european şi mondial sugar factory menu ale produselor cu profil nutriţional echilibrat . Noi am operaţionalizat sugar factory menu acest concept prin oferirea de nutrienţi diverşi în cadrul fiecărui produs şi evitarea substanţelor cu potenţial nociv în contextul unui consum regulat, nu ocazional.
După un an şi jumătate de la lansare, care este feedback-ul din partea consumatorilor? Pornind de la preferinţele lor, cum aţi optimizat sau cum optimizaţi, în continuare, portofoliul? In ciuda perioadei de criză şi a preţurilor uşor mai mari ale produselor noastre, consumatorii au primit foarte bine această gamă. Într-un an şi jumătate am ajuns în top trei furnizori de pâine ambalată cu termen lung de valabilitate. Am fost şi suntem foarte atenţi la feedback-ul consumatorilor şi am introdus, astfel, un sistem de resigilare a pungii după tăiere, am exclus un sortiment, am modificat reţeta unui al doilea, făcându-l mai puţin dulce şi adăugându-i fibre şi am modific

No comments:

Post a Comment